środa, 3 września 2014

Witajcie !


Mam na imię Magda , mam 15 lat :) To jest mój drugi blog. Interesuję się modą, makijażem , a także śpiewem i tańcem. Lubię tak jak już wcześniej napisałam śpiewać . Kocham malować paznokcie :) Postaram się zamieszczać tu makijaże krok po kroku , a także dodam notki z mojego życia :) Do zobaczenia!! 


Nazywam się Julia. Także mam 15 lat . To mój pierwszy blog . Interesuję się modą , makijażem, a także  tańcem  . Kocham tak jak moja koleżanka malować paznokcie :) Postaram się tak jak Magda zamieszczać notki z mojego życia . Do zobaczenia wkrótce ;)


5 komentarzy:

  1. Czekam na pierwsze wpisy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny desing bloga. Będę tutaj wpadać :) Życzę powodzenia!
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu!
    Będę tu częściej zaglądać ;)
    Świetny design :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w pisaniu :)

    obserwujemy? jeśli możesz odp. u mnie http://minthairr.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic