środa, 24 grudnia 2014

Życzenia świąteczne i mój makijaż na wigilię .

Świeci gwiazda na niebie, srebrna
i staroświecka, Świeci wigilijnie,
każdy ją zna od dziecka. Chwyć
w garść jej promienie, trzymaj je z
całej siły. I teraz w tym rzecz cała,
by się życzenia spełniły.

a sylwestrową noc spędźcie

na wesołych zabawach!
Wesołych świąt!!!

A mój makijaż jest bardzo naturalny . Siedzimy wśród rodziny , np. babci , dziadka , rodziców . Chciałam podkreślić oczy i usta .  
Opisze wam go , ponieważ nie mam jak go nagrać , bo jestem poza domem , a mam tylko tableta ;)

1. Na twarzy punktowo smaruje wypryski maścią Benzacne .
2. Następnie nakładam na całą twarz krem nawilżający Soraya Kolagen + Elastyna , a pod oczy krem nawilżający przeznaczony specjalnie pod oczy ( czekam 10 minut by się wchłoneły ) .
3. Następnie nakładam na miejsca tam gdzie mi makijaż może się zetrzeć bazę Rimmel Stay Matte Primer .
4. Na całą twarz ( omijając okolice oczu ) nakładam krem BB under20 - odcień 02.
5. Pod oczy i koło nosa ( tworząc taki niby trójkąt ) wklepuje korektor Loreal True Match 01 Ivory .
6. Brwi jak najnaturalniej podkreślam kredką do brwi Loreal Stylist Sourcils Brow Stylist 502 Brun Foncé .
7. Na całą powiekę oraz pod łuk brwiowy nakładam pierwszy cień z paletki Makeup Revolution Iconic 2 .
8. Następnie na całą powiekę górną nakładam drugi z kolei cień z tej samej paletki .
9. Wewnętrzny kącik rozświetlam trzecim cienie także z paletki Iconic 2 .
Zdjęcie zaciągnęłam z bloga : mellatonin.blogspot.com
10. Na górnej powiece maluje cienką kreskę z małą jaskułeczką eyelinerem Maybelline Lasting Drama 01 Intense Black .
11. Na koniec tuszuje rzęsy górne dwa razy maskarą Maybelline Volum' Express , a raz dolne rzęsy tą samą maskarą .
12. Dolną linie wodną maluje kredką My Secret Sarin Touch Kohl nr. 19 Nude.
13.Na policzki nakładam róż Essence Silky Touch Blush nr. 20 Babydoll .
14. Twarz konturuję brązerem Maybelline Fit Me - odcień nr. 200 .
15. Usta maluje lekko - ruche wklepujacym - pomadką Eveline Aqua Platinum nr. 416 , a następnie bezbarwnym błyszczykiem Lovely Aromatheraphy Lip Oil with Vitamins . Jest on o zapachu róży , bo w opakowaniu są płatki róży .

Uważam , ze makijaż był lekki i stosowny do tego , że były to święta rodzinne . i jeszcze raz wesołych świat :) 

1 komentarz:

  1. Droga Magdo,
    Twój komentarz jest zbędny. Równie dobrze mogłaś mi to napisać na zapytaj.
    Tak więc ode mnie nie dostaniesz nic porządniejszego niż ten.
    Zaobserwuje, bo to dla mnie nic.

    Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic